110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

concertinaPublicamos a continuaçom o artigo do portal de novas GalizaLivre.com sobre a realidade oculta de experimentos com pessoas presas no estado espanhol:

No ano 2016 com o visto bom das Instituiçons Penitenciárias do Estado espanhol realizou-se em Huelva e Córdoba um experimento ideado por vários professores da Universidade de Califórnia e da Universidade de Huelva. Apesar das poucas evidências científicas, o Estado permitiu que tais « científicos » submetéram a electroshocks a vários presos considerados de extrema perigosidade. Parez um filme de ciência ficçom ou umha viagem no tempo devido ao rudimentário do método, mas aconteceu nas prisons de Espanha.

Tal experimento realizou- se na sua primeira fase nas prisons de Córdoba e Huelva, mas foi paralisado finalmente por Instituciones Penitenciárias ao transcender os detalhes do mesmo. Por sua vez, o defensor do povo de Andalucia avalou esta decisom. Este organismo abriu de ofício umha investigaçom pouco tempo depois de se conhecer que vários presos desses penais fôram submetidos ao citado experimento com electro-estimulaçom. Umha das argumentaçons que o Defensor apontava no seu escrito era que as pessoas presas nom eram livres para dar ou nom o seu consentimento ao experimento.

Leia mais...

 

CONC 20190426Este mês de Abril saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ponte-Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Compostela: 20:30h na Praça do Toural

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ourense: 20:30h na Praça do Ferro

Participa e difunde!

 

CONC 20190329Este mês de Março saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ponte-Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Compostela: 20:30h na Praça do Toural

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ourense: 20:30h na Praça do Ferro

Participa e difunde!

 

cartaz concerto auriense 20190323O metal galaico de Malheira e o punk folk compostelam de Tecor Societário sonará o sábado 23 de Março no café cultural Auriense (Praça do Correxedor, 11) a partir das 21:00h num concerto solidário em Ourense que continua a campanha de apoio às sancionadas na greve geral do 2010.

O preço da entrada é de 6€ e de 10€ o bilhete solidário co fanzine "nin pólvora nin magnolia" que de modo desinteressado aportam o seu coletivo editor. O dinheiro arrecadado neste concerto irá destinado integramente a sufragar as multas das pessoas sancionadas.

A violência policial dessa jornada de greve saldou-se em Lugo com 4 detidas que denunciarom ser agredidas na própria detençom. Paradoxalmente, sete anos depois cinco pessoas estam condenadas por um delito de faltas e atentado a autoridade com sançons que chegam aos 1.800 euros e co risco para umha delas de entrar em prisom em caso de nom paga-la por ter antecedentes penais.

Acode e difunde!

 

anti fascismo 0Desde Ceivar queremos denunciar publicamente a brutal agressom fascista que sufriu o militante independentista F.M. o passado 7 de Março em Ferrol. Estes factos que som reflexo do momento político atual no que o estado espanhol mostra abertamente a sua face repressiva contra o independentismo alimentado as atitudes fascistas de umha ultra-direita que se mostra com maior impunidade.

Solidarizamo-nos com o nosso companheiro e mostramos o nosso apoio nestes momentos de impoténcia e raiva.

NOM NOS CALARAM! NENHUMA AGRESSOM SEM RESPOSTA!

A continuaçom colamos a nova publicada no portal GalizaLivre:

Na passada quinta-feira, 7 de março, o membro de Causa Galiza F. M., mais conhecido como T., foi agredido em Ferrol por «entre oito e dez fascistas» quando se dirigia à sua morada, segundo explicou o próprio militante. Ao berro de «rojo de mierda», foi atacado polas costas. Tem várias fraturas e fissuras ósseas na cabeça.

Segundo declaram fontes do Comité Executivo de Causa Galiza ao Galizalivre, esta é a terceira agressom fascista que sofre T. nos últimos três anos, o qual —opinam— mostra a «intencionalidade criminosa dos agressores». Informam de que vários dos atacantes foram identificados e do futuro visionado de câmaras que teriam gravado o assalto.

Estas fontes explicam que a organizaçom começará nos próximos dias «iniciativas informativas, propagandísticas, judiciais e de mobilizaçom».

 

CONC 20190222Este mês de Fevereiro saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ponte-Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Compostela: 20:30h na Praça do Toural

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ourense: 20:30h na Praça do Ferro

Participa e difunde!

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014