Nem um mês decorreu para que um independentista de Ferrol fora violentamente atacado duas vezes. Desta segunda volta fôrom umha dúzia de siareiros “Diablos Verdes” ligados ao fascismo, quem tirárom ao chao ao independentista e propinárom-lhe umha paliça na passada sexta feira.
Somentes decorrérom umhas semanas entre esta agressom e a malheira que lhe dera a polícia quando se atopava trabalhando no mar junto a outro companheiro de faena tal e como relatamos em novas anteriores deste web. A raíz desta primeira tunda o independentista apresenta numerosas lesons que lhe impedem continuar com a sua vida cotiá assim como trabalhar e esta segunda malheira agrava os danos.
O independentista ferrolano é um ativo militante político e solidário contra a repressom polo que nom é de extranhar que nom se trate de meras coincidências se nom dum ataque contra o movimento independentista.
Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR enviamos a nossa solidariedade com o independentista e fazemos um chamento a estar alerta e reforçar mais do que nunca as nossas conviçons e os nossos espaços.