110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

A presa indepedentista Asunción Losada encontra-se em situaçom de isolamento em Soto del Real e nom como publicamos na passada semana em Estremera. A decisom da direcçom de Soto del Real de traslado foi-lhe comunicada, mas ainda nom tivo lugar o traslado. A presa está aguardando pola conducçom em regime de isolamento em resposta à sua actitude de nom realizar tarefas de limpeza no módulo de vida ordinária onde se encontrava.

Pontualizamos assi a informaçom da semana passada e convidamos-vos a estar pendentes das próximas notícias.

Solidariedade com Asum!

 

   O domingo 27 de outubro do 2019 às 10:30 horas animamos a todas as pessoas a participar na Marcha a Teixeiro, para mostrar o nosso apoio ao  jejum mensal do CPIG, à greve de fame rotativa dxs presxs em luita (pola excarceraçom dxs pessoas gravemente enfermxs e contra a cadeia perpetua encoberta máis os outros 12 pontos da táboa reivindicativa). E denunciando os casos de torturas e maus tratos em Teixeiro, polo esclarecemento das causas da morte baixo custodia de Pedro Escudero e pola situaçom das mulheres em prisom, a dispersom de genero, a reduçom de modulos maternos e a inclussom de atividades nom sexistas.

 
Às 10:30 horas na gasolinera (N-634 km 663, Curtis)

Depois haverá um jantar de convivio, que de fazer bo tempo faremos ao ar livre. É necesario anotarse no correio: Este endereço de e-mail está protegido de spam bots, pelo que necessita do Javascript activado para o visualizar

Convoca Ceivar e Colectivos de apoio a Presxs en Luita
 

asun web

A presa independentista Asuncion Losada Camba foi deslocada da prisom de Soto del Real, onde se encontrava em isolamento, a prisom de Estremera.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR insistimos umha vez mais na importância do envio de cartas, postais e do  apoio solidário aos/às retaliad@s polític@s para que sintam a calor do nosso Povo.

ASUNCION LOSADA CAMBA

C.P. Madrid VII
Ctra. M-241, km 5,750
28595 Estremera
Madrid

 

CONC 20190927Este mês de Setembro saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Vigo: 20h na Praça da Princesa

Ponte-Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Compostela: 20:30h na Praça do Toural

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ourense: 20:30h na Praça do Ferro

Participa e difunde!

 

saberesafar OUEres das ativistas que sabem os seus direitos? das que safam das sançons? tanto se respostas afirmativamente coma se nom, deverias de participar a próxima terça-feira 27 de Agosto no "Saber e Safar!", o concurso anti-repressivo que organiza a assembleia comarcal de Ceivar em Ourense na praça de Sam Cosme às 20:00h, ao carom do centro social A Galheira, dentro das atividades do Veranearte.

O Saber e Safar é um concurso de preguntas e respostas sobre situaçons que se podem dar em manifestaçons ou concentraçons, coma identificaçons, detençons, sacar fotos ou vídeos...um jeito mais divertido de conhecer os nossos direitos coma ativistas e como atuar nestas situaçons.

Um veránEarte adicado ao Miguel

O veránEarte som atividades em Ourense para pequechas e maiores na programaçom alternativa e autogestionada de duzias de coletivos que tomam parte en EsCuA. A ediçom deste ano foi adicada a Miguel Garcia, preso independentista recentemente detido e pessoa querida nos movimentos sociais da cidade das Burgas. Em cada atividade organizada lê-se o seguinte texto:

Recentemente os movimentos sociais de Ourense vivimos outro episódio de repressom, esta vez nom se trata de multas nem de confrontos mediáticos, esta vez temos a um dos nossos na cadeia.

O Miguel está desde o domingo 16 de Junho em Soto del Real, separado da sua família, das suas vizinhas, das suas amizades e do seu povo.

Leia mais...

 

CONC 20190825Este mês de Agosto saimos novamente à rua em defesa dos direitos das presas independentistas, mas desta volta com umha concentraçom única em Boiro.

O domingo 25 de Agosto reinvindicaremos os direitos das presas independentistas galegas na zona de embarque do Porto de Cabo de Cruz às 11:00h, antes de dar começo a competiçom de trainhas da Eusko Label Liga.

Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro.

Animamos-vos a participar desta convocatória e aproveitar esta jornada como um convívio entre as solidárias que durante todo o ano nos concentramos a última sexta de cada mês nas comarcas do País.

Participa e difunde!

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

miguel web

asun web

toninho web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014